gårdagen =)

Ja som sagt sista dagen på jobbet igår. Lite smått kul att bara jag en sommarjobbare till och en ordinare var kvar till 14 alla andra gick hem vid 12. Blev en lagom lugn eftermiddag sådär och Lena (ordinarie) bjöd på en kaka sådär lite för att fira semester. Okej jag kanske inte har semester men vi kan väl kalla det så! :P
Sen kom då Agge, Chille och Ellen och hämtade upp mig så drog vi till Kalmar. Blev Hansa och modehuset först och det inhandlades en del, vilket ni kan se på bilderna längre ner ;) Vi blev kvar där ett bra tag och det var mys men sen började magarna att kurra och vi var hungriga så in mot stan för att käka thai =) Hon vi betalade till vaar störtskön alltså, haha. Det var god mat och den smakade nog till viss del så bra för att sällskapet var bäst! Satt väl och åt en timma sen skulle Shilan på bio med hennes syster Rezan så vi följde henne dit och efter det drog vi en sväng, sen godis mm på Maxi. Dunkade musik på hög volym på vägen hem och sen en sväng ut till oknö för ett kvälls eller ja nattdopp. Men jag var badkruka och stod på land medan Ellen och Agge badade, det var s'äkert skönt..  Tack för en perfa kväll brudar! <3


Mat på Thai silk! =)


Inköpt igår på modehuset. En kjol, tre toppar, en klännin och en bikinitopp! :)


Klänningen, man vet aldrig vart man kan hitta fina kläder! ;)


Vaknade idag av att Gismo kom och ville kela och gosade mig i ansiktet, usch en blöt kattpuss:P Sen efter bara några minuter hör jag världens knall och förstår att det inte alls är så fint väder idag. Regnet öste ner och det blixtrade och mullrade. Det var bara att hoppa upp och dra ur alla sladdaroch sen blev det en gooo frukost! Har hunnit med att dammsuga lite. Kolla kläderna jag köpte igår och plockat iordning mina kläder mm. Ska åke till Bmåla idag för att träffa familjen lite har inte gjort det på mer än en vecka tror jag.. Eller ja pappa har jag ju pratat med på jobbet varje dag isf men aja ska dit i alla fall och stannar nog där tills ikväll! =)

Vadå grått imorse eller? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0