Fotbollsdag

Fotbollsträning idag och jag tyckte dagens träning var rolig, blev nästan förvånad över en sak haha. Gick bra också och då blir det ju självklart roligare. Efter det hem och duscha och käka lite och sen åkte mamma och jag för att kolla syrrans matcher i nabben, Gabriel cup! Första matchen jag såg var ingen succé precis men andra var lite roligare och där blev det också vinst för tjejerna. :) När man står bredvid och ser när andra tjejer spelar så vill man bara springa in och hjälpa till haha.  
Håller på att packa eller ja, jag är i stort sett klar tror jag. Imorgon åker jag med familjen till Gotland och vi är borta en vecka. Jag hoppas på soliga dagar på underbara stränder och mys i visby! :)
Puss på er och ha det bäst ses om en vecka ungefär! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0