*

Sitter just nu ute, har ätit en god frukost med jordgubbar bland annat. Är lite förvånad över att det ändå är så varmt ute för det är ju inte precias soligt nu, rätt grått ute. Hoppas inte på att det blir åska idag, det vore inte kul för blomsterrocken. Som jag för övrigt ska till på eftermiddagen och lyssna på bland annat Saga och tjejerna i Queens of Grace mfl. =) På kvällen blir det grillning och sen in i folkan och ha kul! 

Går dagen helt okej. Grillat på jobbet och de dukade så fint men kanske inte på den bästa platsen, mitt i solen så det stekte rätt fint när vi käkade den goda maten.
Kvällen/ natten spenderades i Kalmar, Tove och Victor bjöd till kansliet där det träffades massa trevliga människor. Både nya och gamla ansikten vilket är roligt! Senare på kvällen begav vi oss till Bistro, dans och så :) En bra kväll tycker jag allt även om jag inte gillade musiken helt men sånt är livet :P

Måste strax åka till bmåla med bilen eftersom pappa ska försöka fixa något som tydligen är sönder..

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0