en dag med sol och bad

Åkte på morgonen till Öland med familjen, såg väl inte alltför ljust ut, med massor av moln men vi åkte i alla fall och precis när vi lagt upp filten så sprack det upp och blev riktigt varmt och härligt. Blev mycket bad idag, känns som om det nästan var första gången denna sommar som jag badade, visst detta var inte första doppet men innan har det liksom varit ett dopp typ, Idag var det verkligen en hel skön dag med bad och mycket varm sol! =)Det gillas, en bra bok, sol och bad och sen är det ju ett plus om sällskapet är bra då behöver man ingen bok och det behövdes väl egentligen inte idag men har ju börjat läsa en spännnade så var ju tvungen att läsa lite iaf. Men måste erkännna att sista doppet var inte skönt det var nästan kallt men syrran tvingade i mig så var ju itne mkt att välja på än att doppa sig ännu en gång. Lustigt nog med tanke på att jag inte gjort så mkt idag så är jag rätt trött nu så blir nog att halv sova ltie till tv snart sen en skön natts sömn!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0