vinter







Ja denna kalla vinter, jag har kommit på att jag är ingen vintermänniska, jag gillar inte kylan och snön. MEn jag kan tycka att det är vackert, absolut. En kall vinterdag när solen skiner och allt liksom gnistrar, det är fint. Helst av allt skulle jag hellre befinna mig i varmare land denna tid på halvåret. Men det är ju bara att gilla läget. Och det finns ju fördelar, skottning till exempel, skitbra träning ju! ;) Och vid jul är det underbart med snö haha, nej men då vill även jag att det ska vara snö för det hör ju till.
Oj onödig text men jaja.

Dagen har bestått av städning, promenad, handlat, fika med mormor och morfar och då ringer min lillebror och han är bara för gullig ibland alltså <3
Har precis blivit klar med en present, ska på kalas till morbror imorgon då hans fru fyllt år. Kan ju inte säga vad det är men jag vet att hela den familjen kommer bli överlyckliga!
Fick även ett trevligt telefonsamtal från en kompis som jag inte pratat med på rätt länge kul! =)
Ska hjälpa pappa med maten och ikväll blir det kyckling och wokade grönsaker mummms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0