tiden flyger fram

Det är hur jag känner mig just nu.. Har städat i stort sett hela dagen, fixat lite kort och slagit in julklappar. Fick även reda på att det är job som gäller imorgon =)=) Var ute en sväng typ nyss men fy sjutton det var inte skönt, har varit sådär kallt hela dagen. Kollade hur kallt det var och trodde knappt eller ja det gjorde jag ju för jag frös som bara den ute, men iaf det visade sig vara -19° kan tänka mig att det varit runt 13,14 minus hela dagen. Och det kan man väl kallar kallt om något, bäst att hålla sig inne då ju!

Idag bokades min flygbiljett!! Och oj vad det kändes mycket verkligare plötsligt. Nu finns det ju ett datum bestämt och en biljett som bevis liksom. Det är inte ens tre veckor kvar tills jag åker... Och det är bara två dagar sen är det julafton, ojoj vad tiden flyger fram ibland alltså.

Nähä om man skulle ta och fixa sig lite mat nu kanske, känner att magen börjar kurra lite faktiskt.

Lite dåligt med bilder här ett tag nu eller hur så vi slänger in någon vinterbild tror jag allt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0