längtan..

ojojoj.. Jag är väldigt besviken på mig själv och kan ångra mycket denna höst. Men varför grubbla och hålla på, man kan ju inte precis spola i tiden och ändra på det som hänt. Jag har verkligen haft en smal gång framför ögonen och inte tittat brett överhuvudtaget, varit inriktad på en sak. Dumt men sant. Fast jag tror att det är ändå bra att det var så, för annars hade jag nog inte varit på väg dit jag är just nu, vilket jag är oerhört lycklig över. Så allt sker nog av en orsak, alltså det finns en mening med allt som händer även om man inte alltid fattar poängen..
Nu vill jag inte spola bakåt i tiden utan framåt för jag längtar till januari =)=)

Kommentarer
Postat av: Bella

Bra Ellen! :D:D Är stolt över min fina och duktiga kusin! Det kommer bli the time of your life. ;)

2010-12-14 @ 18:47:28
Postat av: Anonym

I'm gonna miss you! Men detta är något stort, som du kommer minnas resten av ditt liv. Jag är så glad för din skull, vännen.

2010-12-14 @ 20:11:31
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: Ellen

Tack jag kommer sakna er båda och ja det blir nog något att minnas hela livet! =) <3<3

2010-12-15 @ 19:30:27
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0