julafton

Så kommer här lite bilder från min julafton, tyvärr hade jag bara kameran hemma hos mormor och morfar där var vi på kvällen, men då får vi lite bilder i alla fall!

Dagen började med familjemys och gröt där vi fick en liten klapp :) så bytte jag och Tove julklapp, även mamma och hennes mamma så var vi där en stund. Snabbt hem och hämta Herman och Signe för att gå till farmor och farfar för dagens första julbord. Tyvärr kunde inte pappa följa med men vi andra hade trevligt medan han var hemma stackarn. Mätta och och glada och efter lite julklappsutdelning var det dags att bege sig vidare. Nu mot mormor och morfar och kolla Kalle Anka och co. Visst man har sätt det ett antal gånger men på något sätt kan man ju sitta där och se det varje år i alla fall :) Så kom även morbror med familj. Min kusin Julia hade blivit riktigt skrämd av tomten som hade besökt dem tidigare så hon var inte så pigg på att träffa tomten igen, men denna gång kom tomtemor istället och hon var riktigt sprallig och glad så skräcken försvann. Lite julklappsöpppning och Fred var väl den mest nyfikna han skulle hjälpa alla att öppna, Fred är alltså morfars hund.. Så åt vi ännu ett julbord, pratade umgås... Jag tog ut Fred på en runda var skönt med lite luft sådär och sen var det kaffe och ja kvällen rullade på...




mormor och morfars gran


syskonen karlsson

jag och min minska kusin :)

kvällen avslutades med lite wii =)

Julhelgen firas alltid med släkten och vi träffas mycket, idag är det dags för ännu en middag. Och snart kommer gästerna så är väl dags att fixa sig lite..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad lik kussen var Julia & Tage, inte sant??

Du är så snygggggggggggg!

Och vet du... jag har tänkt...

SNART ÅKER DU!!:(

2010-12-26 @ 21:09:30
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0