god morgon

Är hetl tyst i huset, syskonen sover, själv har jag varit vaken en stund. Har utfört ett uppdrag, haha oj det lät ju mer intressant än det är. Har handlat bara helt enkelt. Hunnit med att prata med morbror också :)

Igår hade jag en planerat dagen och tänkt ut massa bra saker som jag skulle göra men det fick läggas bort, för fick ett samtal direkt på morgonen och sen var det bara att bege sig iväg mot jobb. Men jag klagar absolut inte för jag jobbar gärna, det är jättekul plus att det blir lite pengar :)

Har dragit på mig en förkylning och hela mitt huvud känns som om det väger en sådär 20 ton. men det hinner bli bättre innan nyår som ska bli superbra i år! =) kommer firas med bla världens bästa Ellen<3

Jag ska strax fixa mig lite frukost även om jag inte alls är sugen, men det är ju dagens viktigaste mål ;) så ska jag kolla klart coco chanel, funderar på vad mer som ska hittas på... Sen blir det iaf Kalmar, lite shopping och bio :)

snart ska jag berätta för er som inte vet, vart jag ska men vill vänta lite till :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0