fryser

lugn förmiddag..
Åkte sen med mamma och Signe till stan för att kolla rean och byta en julklapp. fy bubblan för tåget, kallt som bara den i väntan. Det skulle  gått 13.05, men så klart ersättningsbuss vilket är helt okej men den kom inte förren 13.45 så jag hade ingen känsel kvar i tårna vid det laget. men det var skönt att få komma in i en varm och skön buss när den väl kom. Han jag satt brevid hade en speciell lukt som fick mig att minnas en härlig tid, haha låter konstigt men hans parfym fick mig att minnas min första resa utomlands, även andra solsemestern, det är rätt kul hur dofter kan förknippas med minnen och upplevelser. jaja tillbaks till ämnet,, Jag gillar faktiskt att åka buss förövrigt:)
Det var galet med folk i vissa affärer och lugnare i andra. I alla fall hittade jag en stickad tröja hur skön som helst, hade en likadan innan men köpte en annan färg för att den är så skön =) Lämnade signe på träning och mamma och jag kollade lite till innan pappa kom och de skulle köpa sig en kamera, nu är jag hemma men fryser fortfarande om tårna haha så på med tofflor och myskläder och så ska jag kolla vampire diaries myssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0