ellen brehmer asså


Älskar dig vännen


En hel underbar kväll med den här fina tjejen! Ja, de flesta vet väl hur mycket jag tycker om henne men sånt tåls att berättas. Hon är en mycket betydelsefull vän som jag vill och hoppas få ha hela livet!
Mycket prat och skratt under kvällen, tog oss även ut på en promenad och sen skulle jag hjälpa Ellen med hennes nya makapär men inte var jag mkt till hjälp där inte. Däremot fick hon lite hjälp med hennes bloggdesign, den är dock inte klar hon ska fortsätta själv och jag tror den kommer bli superb, ;)

Nu blire boken en stund sen sova..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du betyder så mycket hjärtat.

2010-12-05 @ 17:12:32
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0