8 & 9 dec

Ooops inget inlägg igår, men hade mina skäl vettni.. Gårdagen spenderades med mamma i Kalmar där det först blev ett besök på sjukhuset, någon kontroll mamma skulle på, sen in på stan för julklappsshopping och sådär. Jag är färdig eller i stort sett har en grej kvar att köpa. Mysigt med mat på thai, mer julklappar, hämta herman efter skolan och sen var jag tvungen att hitta en vinterjacka och ett par skor, jacka fixades men letae skor hur länge som helst utan att bli nöjd. Promenad på kvällen sen hade jag inte tillgång till internet under kvällen..

Idag blev det en promenad med Tove och sen bjöd hon på frukost. mys tack =) efter lunch mitt sista möte med arbetsförmedlingen (förhoppningsvis på väldigt länge iaf) och det gick väldigt bra och fick massa bra tips och inspiration att ta till i höst kanske...
Sen var det dags att vara hundvakt och då drog jag med Ellen på en prommis.
Fika med mormor och morfar.
Svarat på lite mail och det känns himla bra =)=)
Ja där har ni min onsdag och torsdag! ;)

Kan ju bjuda på en vinterbild idag också,



Jag är så glad och jag hoppas på det bästa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla små korta stunder med dig är värda guld. DU är värd guld!

2010-12-09 @ 23:09:15
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/
Postat av: tove

Ellen B kan inte ha mer rätt! Håller med till 111 % !

Tack för prommisen, lite sen kommentar men jag erkänner, jag har inte kollat din blogg sen dagen innan denna dag hehe. :P

2010-12-12 @ 20:50:06
URL: http://goodstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0