varmt

Har precis varit ute och gått i en timme co hdet var så varmt, men ändå skönt att röra på sig:) Hunnit med en del idag. Hade ett möte klockan 9 imorse på arbetsförmedlingen, är ju arbetslös fortfarande :P Gick bra och fick en del bra tips också, hon var positiv till att jag skulle klara mig vilkt ju kändes bra, fast det har jag nog aldrig tvivlat på heller! Efter det tog jag mig till gymmet, vilket nog var första gången på hela denna sommaren.. oops men det kändes bra och nu ska jag försöka komma igång lite!
Ellen och jag ska ses ikväll och jag hoppas på en bra kväll med kanske lite roliga och bra beslut ;) hehe

Match igår kväll och jag började på bänken, tänkte att jaha då blir det väl libro sen som vanligt då, det är inte min favoritposition om man säger så. Men jag fick gå in som mittback markerande eller vad man ska kalla det. Och det gick bra mycket bättre än förra gången. mitt undermedvetna kanske tänkte att nu måste jag visa att jag kan spela på den här platsen, elller ja jag vet inte men det var kul i alla fall! Dessutom vann vi!! =)

KRaM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0