today

Har ont i mina ben idag.. fick några smällar igår under matchen som sitter i haha men det är ju sånt man får ta och det går ju över right!? Japp match igår igen och vi åkte till Färjestaden för att plocka med oss tre poäng till. Men så blev inte fallet, tråkigt nog. Det blev förlust 1-2 :(

Skrev även ut Ellens och min biljett igår så nu är det bara några grejer kvar att fixa och de mesta kommer göras ikväll. Såklart måste jag ju packa, har inte ens börjat fundera på vad jag ska packa ner, men har tvättat det mesta så det är lugnt i alla fall.

Idag ska jag hjälpa mormor att hänga upp någon matta på tork eller vad det var
fixa musik till min mp3
kolla lite kläder
skjutsa syster till kalmar och då passa på att göra lite ärenden på
- kicks
- stationen
- forex
- maxi
Tror det var mina planer för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0