hejhejhejhej

Tillbaks här då men inga bilder ännu, ble en del bra bilder som kanske kommer upp någon dag, från gotland alltså! Hade iaf en jättebra ecka även om vi fick en del regn. Kändes också rätt skönt att komma hem i söndags. Har hunnit med att umgås lite med en goo tjej vid namn ELlen<3 och planera lite inför framtiden med henne, varit på Öland tränat.
Igår blev det utgång med TOve, Victor och Adam, hade en jätterolig kväll, mkt trevligt. Både snack och en hel del dans och det var ju inte direkt trångt på dansgolvet, så vi 4 ägde! Tack för en go kväll grabbar och Tove<3

Snart kommmer farmor, farfar och mormor så ska vi bjuda de på lite lunch.

Nu har jag varit duktig i tre dagar, visst är det svårt kanske men jag känner på mig att jag ska klara det :D

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0